Koliko puta vam se dogodilo da ste upoznali nekoga i većinu vremena razmišljali o tome što da kažete te ste pritom zaboravili podijeliti osnovne informacije o vašem poslovanju?
Vizitke predstavljaju iznimno važan dio svakog poslovanja.
Vizitka odnosno poslovna kartica ili posjetnica je karta koja otvara brojne mogućnosti. Mogla bi vas dovesti do novih sjajnih poslovnih uspjeha i velike poslovne suradnje. Zamislite da trenutno razgovarate s potencijalnim klijentom. Možete se predstaviti i opisati čime se bavite, ali u nekom trenutku trebat ćete podijeliti vaše kontakt podatke. Nije li jednostavnije dati vizitku umjesto toga da kasnije razbijate mozak jeste li rekli sve najvažnije informacije?
Vizitka štedi vaše vrijeme, a ono što je još važnije, odraz je vaše profesionalnosti.
Zašto su važne vizitke?
Mogućnost „praćenja“: vizitke su iznimno važne kod razvijanja trenutačnog poslovnog odnosa. Pružite vašim potencijalnim klijentima priliku da vas uvijek imaju na umu. Bez obzira na to što danas klijenti ne trebaju vašu uslugu ili proizvod, zasigurno će doći vrijeme kada će trebati, a prvo što će im pasti na pamet je vizitka u novčaniku.
Vizitke su odraz profesionalnosti: najmanje stvari koje dajete vašim klijentima mogu poslati najveće poruke. Odvojili ste vrijeme i potrudili ste se sve potrebne informacije staviti na malu karticu. Vizitke su odraz profesionalnog obavljanja posla.
Izrada vizitki
Izrada vizitki ne predstavlja zahtjevan posao, no kako bi se pravilno izradile i sadržavale sve potrebne informacije, važno je koristiti usluge profesionalnih tvrtki koje se bave izradom vizitki. Profesionalci svu pažnju posvećuju osmišljavanju izgleda vaše vizitke tako da će ih vaši klijenti uvijek imati na umu.
Osim toga, prilikom izrade vizitki potrebno je poznavati osnovna pravila kao što su:
– Određena dimenzija vizitki
– Usklađivanje boja (dizajna): prilagodite izgled i teksturu vizitke, kako bi što bolje odgovarao vašem stilu
– Logo i slogan
– Sve potrebne kontakt informacije uključujući web stranicu
– Adrese profila na društvenim mrežama
– Prazan prostor (prazan prostor nužan je kako bi klijenti „odmorili“ oči. Vizitka pretrpana raznim podatcima može dovesti do nezainteresiranosti potencijalnog klijenta.)
– Pozadina vizitke: prilikom određivanja slobodnog prostora, treba voditi računa o pozadini vizitke. Pozadinske slike moraju biti u skladu s cjelokupnim izgledom i dizajnom, kako bi se prednja i stražnja strana međusobno nadopunjavale.
Prednosti vizitki
Dostupne su 24/7: vizitke nisu ograničeni niti mjestom niti vremenom. One postoje bez obzira na to gdje nalazi vaš klijent, ima li uključen mobitel, pretražuje li Internet i sl. Vizitke uvijek „rade“ za vas.
Vizitke su najučinkovitiji alat za izravni marketing: e-mail pošta, optimizacija web tražilice te razni mediji čine dobar posao i pridonose privlačenju klijenata, no još uvijek nisu učinkoviti kao osobni sastanci zapečaćeni razmjenom vizitki.
Jednostavnost izrade i niski troškovi: vizitke su jeftine, a troškovi njihovih izrada su zanemarivi.
One čine vaš proizvod i uslugu „opipljivim“: kada predstavljate vaše poslovanje i dijelite vizitke drugima, imajte na umu da nije samo riječ o prihvaćanju i čitanju vaše vizitke. Jedinstveni izgled vizitke šalje primatelju poruku o jedinstvenom brendu i usluzi koju nudite.
Povećajte razinu vašeg poslovanja već danas i odlučite se za izradu vizitke koja će u najboljem svjetlu predstaviti vašu tvrtku.