U današnje vrijeme postoje razni načini i mogućnosti oglašavanja. Osim uobičajenog i uhodanog oglašavanja u novinama ili na televiziji, sve je popularnije LED display oglašavanje. Ovakav način oglašavanja prikladan je za svaku vrstu poslovanja: od ugostiteljskih objekata, aktivnosti vezanih za sport, rekreaciju ili razonodu pa sve do računalnih i sličnih djelatnosti.
S obzirom na to da se LED displayi vizualno umnogome razlikuju od tradicionalnih načina oglašavanja, očite su prednosti koje isti donose na svaki oblik poslovanja:
Proširivanje ciljane publike: glavna prednost LED display oglašavanja je činjenica da zbog brzog i jednostavnog načina prenošenja poruke, tvrtka može proširiti svoju ciljanu publiku.
Privlačenje pažnje potencijalnih klijenata: zasigurno jedna od najvećih prednosti LED displaya odnosi se na njihovu sposobnost privlačenja pažnje. Ovakva vrsta oglašavanja savršena je za bilo koju vrstu događaja: od izložbi, sajmova i festivala pa sve do poslovnih konferencija ili otvaranja restorana. Svijetli i dinamičniji prikaz poruke povećava vjerojatnost da će se ljudi zaustaviti i doživjeti vašu poruku. Ako usporedimo tradicionalni oglas na panou kojeg osvjetljava tek poneka žarulja, LED displayi su privlačniji upravo zbog dinamike.
Jedinstveni i originalni sadržaj: LED displayi omogućuju kreiranje jedinstvenog i originalnog sadržaja koji će potaknuti ciljanu publiku na akciju. Osim toga, tijekom dana možete izmjenjivati oglase, tako da imate mogućnost da u različitim vremenskim intervalima prenosite one informacije koje se tiču ciljane publike.
Ažuriranje sadržaja: za razliku od tradicionalnog načina oglašavanja kod kojih je ograničena izmjena sadržaja koji prikazuju, LED display oglašavanje karakteristično je po tome što se sadržaj oglasa može izmijeniti u bilo kojem trenutku. Važno je napomenuti da postupak ažuriranja sadržaja nije ograničen nikakvim vanjskim uvjetima. LED display oglašavanje iznimno je praktično jer sadržaj konstantno može mijenjati i prilagođavati potrebama korisnika. Sukladno tome, ako se bavite prodajom odjeće i obuće, onda ćete za kišnih dana pokrenuti oglase koji sadrže odjeću, obuću i dodatnu opremu za kišu.
Jednostavnost upravljanja: izvrsna stvar kod ovakve tehnologije oglašavanja leži u činjenici da se njome jednostavno upravlja. I to na daljinu, putem Wi-Fi mreže ili kablovske veze. Dakle, u samo par klikova mišem možete izmijeniti ili pokrenuti vaš oglas. LED displayi djeluju poput monitora računala koji je povezan putem bežične veze.
Niski troškovi održavanja i dugotrajnost: LED display oglašavanje zahtijeva vrlo malo održavanja i otporno je na oštećenja. S druge strane, oglašavanje na tradicionalnim panoima podložno je vremenskim utjecajima. Osim toga, tu su i uobičajena rasvjetna tijela koja zahtijevaju neprestano održavanje.
Zaštita okoliša i očuvanje energije: LED displayi štede energiju i pogodni su za zaštitu životne sredine. Otporni su na sve vremenske uvjete i potpuno prilagođeni svim vrstama nepovoljnih vanjskih uvjeta.
Povećavanje prodaje: provedena su istraživanja na ovom području, a rezultati su ukazali na to da LED display oglašavanje povećava vrijeme trajanja kupovine određenih proizvoda kao i iznos koji su korisnici potrošili na kupovinu.
Interakcija: LED displayi su idealan način komunikacije i interakcije s kupcima. Primjerice, putem LED display oglašavanja možete pozvati kupce da se prijave za primanje kataloga putem elektroničke pošte, a u zamjenu za prijavu mogu ostvariti određeni popust.