Plakati su posebni zbog svojih dimenzija, poruke i sveukupnog dizajna.
Izrada plakata je uobičajena marketinška tehnika kojom se služe brojne tvrtke za reklamiranje proizvoda ili usluga koje nude.
Oglašavanje na plakatima jedan je od najstarijih oblika marketinga. No, bez obzira na to, ono je popularnije nego ikada.
Plakati dopiru do velikog broja ljudi i idealni su za prenošenje vaše poruke na ciljano tržište.
Oglašavanje na plakatima iznimno je isplativ način privlačenja potencijalnih kupaca i povećavanja svijesti o vašoj robnoj marki, o proizvodima ili uslugama.
Prednosti plakata u odnosu na druge marketinške alate
Fleksibilnost veličina i oblika: plakate možete izraditi u raznim dimenzijama i oblicima, ovisno o mjestu na kojem ih želite postaviti. Osim toga, plakati manjih veličina koji tada više podsjećaju na postere, idealni su za slanje putem elektroničke pošte. Za veći vizualni utjecaj plakata preporučuju se plakati većih dimenzija. Jer, jasno je da veća oglasna površina više privlači pažnju od manjih, jedva uočljivih promotivnih materijala.
Dugoročna marketinška strategija: plakati su dostupni i vidljivi 24/7. Za razliku od ostalih tradicionalnih medija poput novina, plakati su dugotrajniji. Osoba koja se pretplatila na neke novine u tiskanom izdanju neće sigurno čuvati reklame na koje naiđe. Jedva da će ih možda i uočiti. Već nakon prvog čitanja, pojedinac će odložiti novine za bacanje. Na taj način tiskani reklamni materijali u tradicionalnim medijima i nisu od neke koristi.
Plakati pozivaju na akciju: plakati dopiru do ljudi koji aktivno traže određeni proizvod ili uslugu. Dakle, svatko tko vidi vaš plakat, automatski postaje potencijalni kupac. Čak i ako plakat primijeti netko koga područje kojim se bavite uopće ne zanima, za to nećete potrošiti nikakve resurse.
Jednostavno se ažuriraju: zašto su plakati toliko isplativi, odnosi se na činjenicu da ih jednostavno možete ažurirati i prilagoditi potrebama poslovanja. Dakle, ako želite izbaciti postojeću ponudu proizvoda i zamijeniti je novom, možete biti sigurni da se sve to može pripremiti u trenutku. Osim toga, možete čak ažurirati i postojeći dizajn.
Stvaranje prvog dojma: zanimljiv i atraktivan plakat može stvoriti izvrsni prvi dojam o vašem poslovanju. To je ujedno i vaša prava prilika da potencijalnim kupcima pokažete tko ste i čime se bavite.