Oglašavanje na led displejima
Danas se oglašavanje može ostvariti na bezbroj načina. Osim uobičajenog oglašavanja putem novina, televizije ili interneta, veoma popularno postaje oglašavanje na led displejima, koje koriste ne samo velike tvrtke nego i manji privatni poslodavci.
Led displeji mogu poslužiti za niz različitih namjena. No, kada je riječ o oglašavanju, oni mogu daleko više „iskočiti“ od tradicionalnih načina reklamiranja te brzo privući pažnju prolaznika.
Postavite led displeje za reklamiranje različitih poslovnih aktivnosti ili ih iskoristite za naglašavanje željenih efekata.
Zapamtite, svjetleća led reklama koja mijenja boje (slike), više privlači pažnju i ostaje u sjećanju, za razliku od bilo koje druge tradicionalne reklame koju možda slučajno vidite u novinama.
Kada se pravilno upotrebljavaju, led displeji iznimno su korisni za gotovo sve vrste poslovanja. Sve što vam treba kako biste privukli pažnju potencijalnih klijenata jest „mješavina“ kreativnosti i vrijednosti vašeg poslovanja.
Postoje brojne pogodnosti koje donosi ovakav način oglašavanja. O čemu je sve riječ, saznajte u nastavku koji slijedi.
Prednosti oglašavanja na led displejima
Širenje klijenata: glavna prednost led displeja je prenošenje i isticanje poslovnih poruka te širenje baze potencijalnih klijenata. Teško je osigurati bilo kakav poslovni rast i uspjeh, ako baza kupaca ostaje ista. Uz reklamne led displeje možete udvostručiti pa čak i utrostručiti broj vaših potencijalnih klijenata.
Upadljivost: uz zaslone visoke razlučivosti, svijetle boje i široki raspon mogućnosti, reklame na led displejima veoma lako su uočljive, „upadaju u oči“ te ostavljaju duži učinak od tradicionalnih papirnatih plakata. Osim toga, riječ je o pokretnim reklamnim porukama koje su daleko više privlačnije od uobičajenih statičnih reklama.
Jednostavnost objavljivanja i ažuriranja sadržaja: zasloni za oglašavanje led svjetlima izgledaju poput računala. Uz pomoć jednostavnih postavka brzo i u bilo kojem trenutku možete postaviti sadržaj reklame. Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na led displejima odnosi se na mogućnost brzog i učinkovitog ažuriranja sadržaja koji se prikazuje.
Postupak izmjene sadržaja nije ograničen nikakvim vanjskim uvjetima niti dodatnim materijalima ili troškovima. Promjene se lako i jednostavno mogu obaviti uz pomoć korištenja računala preko kojeg se reklama objavljuje. Tek klikom miša izmijenite reklami oglas i prilagodite ga trenutnoj situaciji.
S obzirom na to da kada se led displeji koriste za oglašavanje, kao što smo ranije naveli, slike i tekst mogu se promijeniti u bilo kojem trenutku, kako bi se išlo u korak s potrebama korisnika, a sve to s ciljem stvaranja najnovijeg sadržaja.
Svestranost korištenja: led displeji idealni su za bilo koju vrstu događanja; od festivala i sajmova do oglašavanja tvrtki i njihovih proizvoda. Osim toga, važno je napomenuti da je na jednom mediju moguće reklamirati više od jednog oglašivača, što pridonosi još nižoj sveukupnoj cijeni ovakvog načina reklamiranja.
Niski troškovi održavanja: led displeji ne zahtijevaju veliku brigu oko njihova održavanja jer su otporni na oštećenja i vanjske uvjete. S druge strane, tradicionalni plakati zahtijevaju stalno osvjetljenje i neprekidno održavanje. Kada usporedite ova dva načina oglašavanja, lako je uočiti zašto je danas led tehnologija izbor broj jedan svih oglašivača diljem svijeta.