Važnost kataloga
Izravni marketing najkorisniji je izvor oglasa jer pruža izravnu komunikaciju s vašim klijentima.
Ljudi mogu prikupiti veliku količinu informacija o vašoj tvrtki i proizvodima koje nudite, ako izradite kataloge koji će im uvijek biti dostupni.
Katalozi su značajna investicija za svaku tvrtku, bez obzira na njezino poslovanje.
Dobar i kvalitetan dizajn kataloga, potpunost informacija i lakoća pregledavanja može uvelike utjecati na odluke potencijalnih kupaca.
Istraživanja su pokazala da katalozi predstavljaju izvrstan doprinos poslovanju tvrtke, jer služe kao središnja strategija prodaje.
Za izradu kataloga savjetujemo vam da se obratite profesionalcima, koji će na temelju vaših želja, potreba i vašeg poslovanja načiniti jedinstveni katalog koji će privući brojne kupce.
Prilikom izrade kataloga, treba se usredotočiti na one glavne atribute i prednosti vašeg brenda i proizvoda. Osim toga, svaki proizvod koji je prikazan u katalogu mora biti temeljito objašnjen, ako ne želite da se nakon pregledavanja kataloga u glavi potencijalnog kupca pojave tri upitnika.
Bolje je da kupac ima sve informacije na dlanu, nego da odustane od kupnje zbog manjka informacija.
Prednosti kvalitetnog kataloga na poslovanje tvrtke
Izloženost proizvoda i usluga: jedna od prednosti koja dolazi s izradom kataloga odnosi se na izloženost proizvoda i povećanje vidljivosti vašeg poslovanja. Katalog predstavlja iznimno jak marketinški alat koji može proširiti vidike potencijalnih klijenata, na način da uoče vaš cjelokupni asortiman koji do sad nisu imali prilike spoznati. Bez obzira na to u kakvom je obliku katalog, on služi kao izvrstan izvor informacija za vaše kupce u bilo kojem trenutku.
Izgradite brend: slike i tekstovi iz vašeg kataloga pridonose izgradnji vaše robne marke, odnosno brenda. Korištenje ključnih komponenti koje ističe vaša tvrtka pomoći će u izgradnji vjerodostojnosti vašeg poslovanja te pridonijeti naglašavanju vlastitog brenda. S obzirom na to da je ovakav oblik marketinga daleko najdetaljniji, pobrinite se da katalog sadrži ključne informacije. I ne samo to, katalog mora biti zanimljivog izgleda i dizajna koji će privući znatiželjne kupce. Na katalogu redovno „naglašavajte“ vaš brend, kako biste stvorili osjećaj povjerenja i vjerodostojnosti između vas i potencijalnog kupca.
Usmjereni prema kupcu: još jedna važna prednost kataloga je ta da je sadržaj prilagođen tako da privlači ciljanu publiku. Laički rečeno, preko izlaganja vlastitih proizvoda, usmjeravate se na kupce i na njihove potrebe.
Informiraju čitatelja: katalog mora obavezno sadržavati važne informacije koje ne samo da privlače čitatelje, nego i ostale podatke odnosno povratne reakcije od prethodnih klijenata. Iskoristite kataloge da pohvalite rad vaše tvrtke i uspostavite odnos s potencijalnim kupcima. Kada smo spomenuli ostale podatke, mislili smo na grafikone koji prikazuju neke prednosti vaše tvrtke u odnosu na ostale konkurente.
Dugoročni interes klijenta: ako je kupac imalo zainteresiran za vaše proizvode, najvjerojatnije će zatražiti katalog. Kad potencijalni kupac kod kuće ima katalog u tiskanom obliku, veća je vjerojatnost da će ga zadržati, osobito ako uskoro planira kupovinu proizvoda iz asortimana koji nudite. Čuvanje kataloga kod kuće može djelovati kao stalni oblik komunikacije između vas i potencijalnog kupca.
Ostale prednosti kataloga odnose se na sljedeće stavke:
– Štedi vrijeme prodavača
– Stavlja dodatnu vrijednost tvrtke
– Daje isključivo točne informacije klijentima
– Služi poslodavcu kao uvid u povijest prethodnih proizvoda i usluga