Prisjetite se kada ste zadnji put kupovali bocu vina, na što se obraćali pozornost? Što vas je najviše zaokupiralo? Kako ste se u gomili vinskih boca odlučili baš za to vino?
Vjerojatno ste najprije odlučili o vrsti vina (crveno ili bijelo), no i nakon toga sigurno ste morali odabrati između četiri ili pet različitih boca. Jednostavno je nemoguće poreći da postoji mali komad reklamnog papira na boci koji tijekom kupovine može poslužiti kao nit vodilja. Taj mali komad papira jest etiketa za vino.
Kao i svaki drugi proizvod, etikete za vino imaju posebnu važnost. Istraživanja koja su provedena na ovome području pokazala su da etiketa za vino za više od 70% kupaca predstavlja odlučujući čimbenik u donošenju odluke o kupovini.
Osim toga, kada jedno vino imate u dvije različite boce s različitom etiketom, reakcije kupaca su različite. Jasno vam je što smo pokušali reći? Da dizajn etikete za vino ima veliku ulogu u kupnji boce ili ostavljanju na polici.
Važnost kvalitetne etikete
Etikete na vinu pa tako i na ostalim proizvodima predstavljaju identitet proizvoda koji klijentima omogućuje razlikovanje jedne robne marke od drugih.
Bilo da kupujete neki prehrambeni proizvod, vino ili nešto sasvim treće, etikete su iznimno bitne u svemu tome.
Ne samo da pridonose promoviranju određenog brenda ili proizvoda nego predstavljaju važne informacije o proizvodu koje potrošači uzimaju u obzir prilikom kupnje.
Sadržaj etikete za vino
Etiketa za vino prvo je što primijetite na boci vina. Iz tog se razloga odgovorno mora pristupiti proizvodnji i dizajniranju etiketa za vino, jer upravo one predstavljaju jedan od najvažnijih vizualnih identiteta boce vina, naravno uz boju i vrstu vina.
Etiketa za vino govori o kakvom je vinu riječ te koji se sadržaj nalazi u boci. Na etiketi možete pročitati o količini vina u boci, možete saznati godinu proizvodnje, zemlju odakle vino potječe ili nešto slično.
Osim toga, etiketa za vino obično sadrži sljedeće podatke:
– Oznaka sorte grožđa
– Kategorija kakvoće vina
– Posjed s kojeg vino dolazi
– Brend vina
– Naziv proizvođača vina
– Sadržaj alkohola
– Izraz koji govori o stilu vina
Dodatne prednosti 3d slova odnose se na:
– stvaranje profesionalnog imidža tvrtke,
– kontinuirana izloženost potencijalnim klijentima,
– konstantna komunikacija s klijentima putem proizvoda ili usluga koje nudite,
– veći prihodi te
– 24-satno reklamiranje tvrtke.
Na etiketi za vino nalaze se i podatci o pravilnom čuvanju i posluživanju vina, a nije neobično da se navodi uz koja jela se najbolje slažu.
Budući da su etikete za vino vrlo važne, morate voditi računa da njihovi sadržaji budu pravilno otisnuti. Isto tako, treba obratiti veliku pažnju na sami dizajn etikete. U tome će vam pomoći profesionalci koji će kreirati jedinstveni izgled etikete te voditi računa o tome da etiketa bude postojana, a njezin sadržaj vidljiv.
Profesionalci koji se bave izradom etiketa za vino imaju odgovarajuće pisače te kvalitetne papirnate materijale od kojih će izraditi etikete. Prilikom izrade etikete za vino treba obratiti pozornost na vizualni identitet tvrtke, odnosno obavezno treba ostaviti mjesta za logotip, slogan ili neki drugi dio vlastite promidžbe. Zapamtite, neki kupci kupuju proizvode isključivo od istog proizvođača. Može biti riječ o drugom okusu (primjerice vina) ili drugačijoj ambalaži, no čim vide prepoznatljivi znak, to je dovoljno da proizvod ubace u košaricu.