Reklamni proizvodi i usluge iznimno su važni za opstanak svake tvrtke, svakog poslovanja. Ali visoki troškovi mogu vam vrlo lako isprazniti džepove, posebno ako je riječ o malim maloprodajnim trgovinama koje imaju ograničeni proračun.
Na svu sreću, oglašavanje ne mora uvijek značiti trošenje velike količine novca na skupe televizijske reklame ili nešto slično. Jedan ekonomičniji način na koji možete privući veći broj potencijalnih klijenata i pretvoriti ih u svoje korisnike odnosi se na oslikavanje izloga.
S obzirom na to da se u današnje vrijeme, slobodno tako možemo reći, život odvija na mreži, mnogi se čude zašto bi tvrtke trebale ulagati vrijeme i novac u puko oslikavanje svojih izloga. Razloga je zaista puno, a neke od njih možete pročitati u nastavku koji slijedi.
Oslikavanje izloga može poboljšati vaše poslovanje
1. Povećavanje svijesti o brendu: marketing nije uvijek namijenjen tome da u trenutku vodi do nove prodaje. U mnogim je slučajevima glavni cilj nekih marketinških aktivnosti povećati svijest o svom brendu, o svojoj tvrtki. Upoznati javnost o tome što i kako radite. Vaš brend je puno više od samog imena. Vrsta robe ili usluga koje pružate, logotipi ili određeni slogani koji opisuju vaše poslovanje osnovne su vrijednosti cjelokupnog poslovanja. Dakle, ako se želite predstaviti ljudima, morate upoznati javnost s onim čime se bavite. Idealan način za to je oslikavanje izloga. Umjesto bezličnog stakla dajte si oduška i oslikajte izlog vaše trgovine ili ureda. Navedite naziv tvrtke, logotip, radno vrijeme i sve druge stavke za koje mislite da će potencijalnim klijentima biti važne. Svatko tko prođe pored vašeg oslikanog izloga vidjet će vizualni prikaz vaše robne marke. Budući da se nalazite na mjestu s visokim prometom ljudi, oslikavanje izloga povećat će svijest o vašoj tvrtki; o vašim uslugama i proizvodima.
2. Usmjeravanje klijenata: je li vam poznata situacija kada se neka trgovina ili poslovnica sastoji od dva lokala? Prišli ste prvim vratima i shvatili da su zapravo zaključana. Nema nikakvih vidljivih uputa, ali intuicija vam govori da su ona druga vrata za ulaz. Oslikana vrata mogu pomoći usmjeravanju kupaca prema ulazu, informirati ih, primjerice, o parkiranju ili im dati neke druge korisne informacije. Dakle, velika je vjerojatnost da kupci krenu prema krivim vratima. Umjesto da dopustite to da njihova iskustva s vašom tvrtkom započnu s nekim lošim stavom ili mišljenjem te osjećajem srama jer s pokušali otvoriti zaključana vrata, odlučite se za oslikavanje izloga kako biste ih naveli na pravi ulaz.
3. Privlači pažnju prolaznika kada su u pitanju promocije i popusti: jeste li ikada prošli pored izloga neke trgovine i uočili natpis SNIŽENJA? Ako ste poput većine ljudi, zasigurno ste se zaustavili i ušli u trgovinu kako biste vidjeli ima li što za vas.
Budući da oslikavanje izloga dobro funkcionira kao neka privremena instalacija koja je vidljiva prolaznicima, to je ujedno odličan način privlačenja pozornosti na prodaju i promociju vašeg poslovanja. Možete koristiti široki raspon boja, podebljani tekst ili kreativne i zanimljive logotipe koji stvaraju sliku o vašem poslovanju.